Uw persoonlijke marketing mentor
Geen verstand van marketing? Of geen idee hoe te beginnen?
Luister, kijk, leer en verbeter! Samen bepalen we welke marketingactiviteiten relevant zijn voor uw bedrijf. En u zult zien dat zelfs met een beperkte marketingbasis, uw onderneming een flink stuk verder geholpen wordt. Bovendien vermijdt u kostbare fouten.
Als marketing mentor leer ik u vervolgens 1-op 1 alles over die onderdelen van marketing die we samen hebben uitgekozen. Niet meer, maar zeker niet minder! En ik draag er zorg voor dat u het perfect begrijpt.
Vervolgens regelen we in dat uw bedrijf de marketingactiviteiten zelfstandig en systematisch kan voortzetten. Met als doel dat u mij hier niet meer voor nodig heeft.
Programma ‘Marketing Mentor’
Afhankelijk van uw wensen en uitdagingen kijken we onder meer naar het volgende:
X
Afhankelijk van uw wensen en uitdagingen kijken we onder meer naar het volgende:
X
- Wat is uw markt?
- Welke positie neemt uw bedrijf daar in?
- Wat zijn uw sterktes en wat zijn uw zwaktes?
- Wie zijn uw (beste) klanten?
- En zijn uw klanten tevreden? Waarom?
- Hoe komt u aan uw klanten?
- Hoe wordt u gevonden?
- Wat voor product of dienst levert u?
- Hoe up-to-date is uw product of dienst?
- Welke bedrijfsonderdelen maken van u een geduchte concurrent?
- Waarom bestaat uw onderneming?
- Welke marketingtechnieken zijn voor uw bedrijf relevant en hoe zet u ze in?
- Hoe herkenbaar en uniek is uw bedrijf? Brengt u dat goed over de bühne?
- En meer….
Aanpak programma ‘Marketing Mentor’
Uiteraard is de aanpak van dit programma sterk afhankelijk van de vraag van u als ondernemer. Om u toch een beeld te geven, heb ik hieronder kort opgesomd hoe het programma ‘Uw Marketing Mentor’ er globaal uitziet:
X
Uiteraard is de aanpak van dit programma sterk afhankelijk van de vraag van u als ondernemer. Om u toch een beeld te geven, heb ik hieronder kort opgesomd hoe het programma ‘Uw Marketing Mentor’ er globaal uitziet:
X
- Vrijblijvend en gratis intake gesprek;
- Offerte incl. opdrachtbeschrijving, tijdslijnen en aanpak;
- Gesprekken met u en eventueel collega’s en/of leveranciers;
- Keuze marketing activiteiten (+ beargumentatie);
- Uitleg activiteiten;
- Opzetten activiteiten;
- Testen en doorvoeren activiteiten;
- Borgen activiteiten;
- Evaluatie van dit programma.